کرمانشاه میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه و سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بعد از ظهر دوشنبه در محل این شورا دیدار و تفاهم نامه تأسیس دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی مد و لباس مقاومت (مداومت) در استان کرمانشاه را امضا کردند.

در این دیدار که پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه هم حضور داشت، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور کرمانشاه را بهترین میزبان برای برگزاری جشنواره بین المللی مد و لباس با موضوع مقاومت و اربعین حسینی (ملزومات زیارت) دانست.

کرمانشاه میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس

جشنواره بین المللی مد و لباس مقاومت (مداومت) هر ساله با حضور بهترین‌های صنعت مد و لباس جهان اسلام برگزار می‌شود و آثاری که به مفاهیم مقاومت و اربعین حسینی (ع) اشاره داشته باشند، در این جشنواره بین المللی حاضر می‌شود. آثار برتر جشنواره هم تجاری و به صورت انبوه تولید می‌شود.

جشنواره مداومت در چارچوب اصل ضرورت حفظ و توسعه فرهنگ و پوشش بومی و دینی و تقویت ظرفیت‌ها و توانمندیهای متقابل ملت‌های مسلمان به منظور ارتقای جایگاه و کارآمدی پوشش اصیل ایرانی برگزار می‌شود و سعی در گسترش ارتباط علمی، فرهنگی و هنری با طراحان و فعالان مد و پوشاک در جهان اسلام دارد که با تأسیس دبیرخانه دائمی و بین المللی مداومت در کرمانشاه، فعالیت آن با محوریت طراحی مد و لباس و ملزومات زیارت و مقاومت آغاز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید