قیمت چوب خردکن باغی

چوب خردکن چیست؟

در تمجید چوب خرد کن می بایست گفت، دستگاهی هست که به مراد خرد کردن یا این که چیپس کردن چوب بکار می رود. از چوب خردکن ها به جهت خودداری نمودن از انباشت شاخه و چوب هایی که هرس شده هست به کارگیری می شود.

 

علاوه بر شهرها و شهرداری ها، صنعت های گوناگون هم همین دستگاه را بکار می برند. همینطور به برهان استقبال از همین دستگاه نوع های زیادی از چوب خرد کن ایجاد و روانه بازار گردیده است.چوب خرد کن دیسکی

 

دستگاه چوب خرد کن یا این که چیپر

یکی از مشکلات حیاتی باغداران و کشاورزان هنگامی هست که فضای سبز را هرس کرده و چوب مازاد آن ها بر روی نیز انباشته شده اند. این که به چه روشی همین چوب های مزاحم را توده آوری یا این که نابود کنند، یک خط مش حل مطلوب به کارگیری از دستگاه چوب خرد کن می باشد.

 

در کشورهای گسترش یافته کنونی به وسیله دستگاه چیپر که در ادامه نوع های گوناگونی ایجاد شده است، از شر چوب های مازاد به وسیله خرد یا این که پودر نمودن آن ها خلاص می شوند.

 

در مملکت جمهوری اسلامی ایران نیز با طراوت به کارگیری از همین دستگاه روبه ارتقاء هست و چوب های بیشتر هرس شده را با به کارگیری از همین دستگاه خرد و روانه کمپانی های تولیدی نئوپان سازی و ام دی اف سازی می کنند.

 

بیشتر بدانید : برگ توده کن چیست؟

دستگاه چیپر

معرفی اشکال چوب خرد کن

باید اعتنا داشته باشید که چوب خرد کن ها مهم مدل‌های مختلفی می‌باشند، چوب خردکن ها به شکل کلی به اشکال ذیل تقسیم بندی می شوند:

 

چوب خرد کن بنزینی

چوب خردکن های بنزینی جزو پرکاربردترین و پرمصرف ترین چوب خردکن می باشد. نوع های بنزینی به شکل کلی در ادامه فضاهای شهری و اشکال باغ ها به کارگیری می شوند. از گزاره موردها پرمصرف همین گونه چوب خرد کن می اقتدار به خرد کردن علوفه ها و ضایعات چوبی در ادامه زمین های کشاورزی به جهت بازیافت اشاره کرد.

 

توان موتور در ادامه نوع های بنزینی چوب خردکن فی مابین 12 تا 15 اسب بخار هست و کمینه قطر محل ورود دستگاه 5 تا 9 سانتی متر می باشد. در ادامه نوع های چوب خردکن بنزینی نیازی نمیباشد که شما چوب را پس از قرار دادن داخل حفره هل دهید، چون خویش دستگاه فعالیت مکش چوب را به درون انجالم می دهد.

 

چوب خرد کن چیست

همچنین تیغه در ادامه همین گونه از چوب خردکن ها از بهترین فولاد و آبکاری شده ساخته می شوند تا در ادامه برابر بازخورد با اجسام دشوار زخم مقداری را متحمل شوند. در ادامه نوع های باغی چوب خردکن ها از تیغه های دوبل به کارگیری شده هست تا هنگامی که نصیب اولیه تیغه ها در گیر زخم شد، نصیب دوم را می اقتدار به کارگیری نمود.

 

چوب خرد کن دیزلی

از دیگر اشکال چوب خردکن ها می اقتدار به چیپر های مهم موتور دیزلی اشاره نمود. چیپر های دیزلی از قطر محل ورود بیشتری به نسبت گونه بنزینی برخوردار هستند. همین گونه چوب خردکن ها را معمولاً شهرداری ها گزینه به کارگیری قرار می دهند. مکانیزم آن ها به همین صورت هست که عمده به صورت پورتابل می باشند، به این معنی که به طور همزمان با خروج تراشه های چوب یک تریلر ذیل دستگاه قرار گرفته و خرده چوب ها به درون آن می ریزند.

 

همچنین از ارزش بیشتری به نسبت چوب خرد کن های بنزینی برخور دارند. در ادامه دستگاه چیپر دیزلی به علت وسیع خیس بودن قطر محل ورود از مکانیزم فیدر به کارگیری می کنند.

 

نکته: فیدر در ادامه واقعیت به دندانه هایی گفته می شود که چوب را می گیرند و آنگاه به سمت تیغه ها هول می دهند. از مکانیزم فیدر به جهت چوب هایی که قطر آن ها بیش از 15 سانتی متر هست به کارگیری می شود.

 

چوب خرد کن یا این که چیپر

چوب خرد کن برقی

موتورهای برقی را می توان در ادامه تام چوب خرد کن های باغی و صنعتی گزینه به کارگیری قرار داد. از موتورهای برقی سه فاز به جهت چوب خردکن های صنعتی به کارگیری می شود و در ادامه نوع های باغی قطر چوب عمده از 4 سانتی متر را نمیتوان از موتورهای برقی به کارگیری کرد.

 

از گزاره دستگاه هایی که در ادامه کارخانجات ام دی اف سازی یا این که نئوپان سازی گزینه به کارگیری قرار می گیرد، چوب خردکن مهم الکتروموتور برقی است. یک نوع پرکاربرد آن DWCH_F30 اسم دارد. اقتدار موتور همین نوع از چوب خردکن به 40 اسب بخار می رسد. همینطور همین دستگاه از سیستم نوار نقاله نیز در ادامه محل ورود و نیز در ادامه خروجی بهره می موفقیت که جهت بازیافت چوب های مازاد هرس شده زیاد مطلوب می باشد.

 

دستگاه چوب خردکن درامی امکان تغییر و تحول در ادامه سایز متاع خروجی را با به کارگیری از اندک یا این که عمده کردن مقدار شتاب فیدر دارا می باشد.

 

معرفی دسگاه چوب خردکن

معرفی چوب خرد کن تراکتوری

چوب خردکن تراکتوری یا این که تراکتور گرد در ادامه واقع یک دستگاه پرطرفدار به جهت مصارف باغی هست که نیروی کلیدی خویش را از شیوه میل گاردن تراکتور می گیرد.

 

چوب خرد کن تراکتوری در ادامه دو گونه سوار شونده و کششی موجود می باشند. در ادامه چوب خردکن های کششی قطر محل ورود قابل به کارگیری عمده از گونه سوار شونده می باشد.

 

تعریف چوب خرد کن

انواع چوب خردکن با اعتنا به گونه تیغه

چوب خردکن دیسکی

چوب خردکن درامی

چوب خردکن یا این که چیپر دیسکی

نوع برش چوب در ادامه همین گونه تیغه ها به صورت مماسی می باشد. برش در ادامه تیغه های دیسکی غیر یکنواخت هست و نمی اقتدار بر روی سایز خروجی در دست گرفتن داشت.

 

دستگاه چوب خرد کن باغی

چوب خردکن های دیسکی در ادامه دو نوع ذیل ارائه می شوند

باغی

چیپر های دیسکی باغی یا این که دستگاه چوب خرد کن باغی نسبت به بقیه چیپر ها از ارزش کمتری برخوردارند و همینطور وزن کمتری نیز دارند. ماکزیمم سایزی که همین چوب خردکن ها توانمند به خرد نمودن آن میباشند 7 سانتی متر است.

 

نکته: در ادامه نوع های چوب خردکن WCH_DLS و WCH_DI برش چوب زیاد یکنواخت می باشد. چون علاوه بر تیغه های دیسکی در ادامه پشت آن ها تیغه های کمباینی صورت وجود دارد. WCH_DLS95 ,WCH_DI07 از گزاره نوع های پرفروش در ادامه چوب خردکن های دیسکی هستند.

 

چوب خرد کن یا این که چیپر

چیپر دیسکی صنعتی

چوب خردکن های دیسکی از گونه صنعتی شامل قطر بیشتری در ادامه نصیب محل ورود میباشند و از سیستم فیدر بهره می برند. از همین گونه چوب بر معمولاً جهت رویا رویی با انباشت چوب ها و عمدتا در ادامه شهرداری ها و در ادامه زمین های کشاورزی بکار می روند.

 

چوب خردکن یا این که چیپر درامی

تیغه چوب خردکن های درامی به همین صورت فعالیت می نمایند که به شکل دوار و با زاویه 90 مرتبه فعالیت برش را انجام دیتا و به علت یکنواختی در ادامه برش متاع خروجی زیاد مطلوب سوله های ایجاد نئوپان و مالچ کشاورزی می باشد.

 

مدل های چوب خردکن درامی به شکل ذیل عرضه می شوند

باید اعتنا داشته باشید که چوب خردکن یا این که چیپر درامی هم مهم مدل‌های مختلفی هست که در ادامه ادامه معرفی کرده ایم:

 

چوب خردکن باغی

همانطور که از اسمش دستگاه چوب خرد کن باغی معین هست عمده به جهت مصارف باغی و خانگی مناسبند و موتورهای برقی توانمند به چرخاندن روتور تیغه را در ادامه همین نوع نداشته و به این جهت از موتورهای بنزینی به همین مراد به کارگیری می کنند.

 

محصول خروجی در ادامه همین چیپر ها به صورت تراشه چوب و پرتابی می باشد.

 

چیپر درامی صنعتی

از گزاره قویترین چیپر های گزینه به کارگیری در ادامه جهان نوع های درامی صنعتی می باشند. همین دستگاه با هدف بازیافت چوب های انباشته شده در ادامه مرحله زیاد بزرگ ایجاد و روانه بازار شد. محل ورود و خروجی نوار نقاله ای داشته و از سیستم طعام دهی پیوسته برخوردارند.

 

از امکان چوب خردکن درامی همین هست که یک برگه خروجی با مش معین دارااست که چنانچه چوب های خروجی بزرگتر از همین برگه باشند مجدد به داخل دستگاه برگشته تا خرد شوند و چنانچه تراشه ها از همین برگه کوچکتر باشند از آن رد می شوند.

 

بیشتر بدانید : سطر فعالیت چیست؟

خرید چیپر

راهنمای تعیین دستگاه چوب خرد کن باغی

دستگاه های چیپر را به مراد مصارف متنوع ایجاد می کنند. به عنوان مثال مهم فیدر یا این که فاقد فیدر می باشند. که از کلیدی ترین نکته ها در ادامه طرز تعیین چوب خرد کن ها موردها ذیل را می اقتدار در ادامه حیث گرفت.

ظرفیت

وزن

سایز متاع خروجی

نوع خروجی دستگاه

انتخاب چیپر بر شالوده مساحت فضای سبز و باغی

اگر به دنبال یک چیپر عادی به جهت باغ یا این که زمین خویش هستید، بهترین تعیین چوب خردکن گونه باغی است. چون بعدها و وزن مقداری داشته و همینطور به سادگی قابل حمل می باشند. موتور چوب خرد کن باغی از گونه بنزینی هست و سایز وردی طعام دهی فی مابین 5 تا 10 سانتی متر می باشد.

 

این نوع از چیپرها از سیستم طعام دهی مکنده بهره می مارک و فی مابین 1 الی 3 بدن چوب در ادامه روز را توانمند به خرد نمودن هستند.

 

خرید دستگاه چوب خرد کن 

انتخاب چیپر بر شالوده گونه موتور پیشرانه دستگاه

این چوب خرد کن ها بر شالوده گونه موتور به بنزینی، برقی، دیزلی و تراکتوری تقسیم بندی می شوند. چنانچه به جهت مصارف باغی و فضاهای سبز شهری به چیپرنیاز دارید بهترین تعیین گونه بنزینی و دیزلی آن می باشد. برهان آن نیز صرفه جویی در ادامه هزینه های گزاف الکتریسیته و با اعتنا به سنگین بودن فعالیت چوب خرد کردن، در ادامه فضاهای سبز شهری و کارهای سنگین مطلوب می باشد.

 

همچنین پرتابل بودن دستگاه چیپر زیاد حیاتی هست و سبب ساز اندک شدن هزینه جابجایی دستگاه و ضایعات چوبی در ادامه حین فعالیت هم می گردد.

 

انتخاب چیپر بر مطابق متاع خروجی دستگاه

انتخاب چیپر بر مطابق بعدها دهنه محل ورود دستگاه

اگر می خواهید دستگاه چیپر گزینه حیث خویش را تعیین نمایید، می بایست به سایز دهنه محل ورود دستگاه چیپر هم اعتنا داشته باشید. نوع های باغی مهم سایزی در ادامه حدود 3 تا 10 سانتی متر در ادامه نصیب محل ورود خویش دارا هستند و نوع های نصفه صنعتی فی مابین 10 تا 15 سانتی متر و نوع های صنعتی 15 سانتی متر به بالا را در ادامه نصیب محل ورود خویش دارند.

 

دستگاه چوب خرد کن باغی

انتخاب چیپر بر مطابق متاع خروجی دستگاه

با اعتنا به گونه کاربری متاع خروجی چیپر ها گونه خروجی یکی از از پارامترهای تعیین دستگاه چیپر می باشد. به جهت مثال، چیپر های درامی خروجی ای به صورت تراشه داشته که زیاد مطلوب کارخانجات نئوپان سازی و چوب خردکن های دیسکی مطلوب ایجاد کود می باشند.

 

سوالات رایج خرید کردن دستگاه چوب خرد کن

کاربرد دستگاه چوب خرد کن چیست؟

دستگاه چوب خردکن به جهت خرد نمودن چوب به میزان کوچکتر، آسان‌تر و سریعتر گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد. کاربردهای دستگاه چوب خردکن شامل تولید سوخت چوبی به جهت دستگاه‌های حرارتی، تنظیم کمپوست، ایجاد آجر چوبی، ایجاد صنعت های کاغذی و مقوایی و همینطور به کارگیری در ادامه صنعت های ساختمانی نظیر تولید بلوک‌های ساختمانی و نمای داخلی ساختمان‌ها است.

آیا دستگاه چوب خردکن صدای بلندی ایجاد می‌کند؟

بله، دستگاه چوب خردکن در ادامه زمان کار، صدای بلندی ایجاد می‌کند. همین صدا می‌تواند به جهت اشخاصی که در ادامه نزدیکی دستگاه هستند، مزاحمت تولید کند، براین اساس خوبتر هست که در ادامه زمان به کارگیری از دستگاه چوب خردکن، از مواد نویززا به کارگیری کنید.

چگونه دستگاه چوب خردکن فعالیت می‌کند؟

دستگاه چوب خردکن با به کارگیری از یک موتور برقی قدرتمند، چوب را به میزان کوچکتر خرد می‌کند. همین دستگاه شامل یک صفحه‌ی اثبات و یک صفحه‌ی متحرک هست که با حرکت به درون یکدیگر، چوب را خرد می‌کنند.

چه گونه چوب‌هایی می‌توانند با دستگاه چوب خردکن خرد شوند؟

دستگاه چوب خردکن امکان خرد نمودن اشکال گوناگون چوب را دارد، از گزاره چوب‌های قابل انعطاف و سخت، چوب مرطوب و خشک، چوب برشی، تخته‌های چوبی و چوب‌های تراشیده.

دیدگاهتان را بنویسید