ثبت نام شرکت ها در نمایشگاه بین المللی نانو از تیرماه آغاز می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، طاهری درباره جزئیات نمایشگاه فناوری نانو امسال گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو از 22 تا 25 آبان ماه 1402 در سالن های میلاد و خلیج فارس برگزار می شود و شرکت ها می توانند ثبت نام اولیه خود را تیرماه انجام دهند. . تمامی شرکت هایی که دارای گواهینامه نانو مقیاس هستند می توانند برای ثبت نام در نمایشگاه اقدام کنند. آزمایشگاه ها، دانشگاه ها، صندوق ها و شرکت های تجاری نیز می توانند در نمایشگاه ثبت نام کنند.

مدیر راهرو فناوری به بازار افزود: برای ثبت نام باید به محل نمایشگاه مراجعه و با ایجاد پروفایل یا ویرایش مشخصات در سامانه ثبت نام کنند. شرکت هایی که ثبت نام اولیه را انجام داده اند در ابتدای مردادماه به قسمت مکان نمایشگاه دسترسی خواهند داشت و می توانند بر اساس میزان فضای مورد نیاز مکان خود را در نمایشگاه تعیین کنند.

طاهری درباره تفاوت این دوره با دوره های قبلی نمایشگاه نانو گفت: در دوره های قبلی جانمایی توسط برگزارکننده نمایشگاه انجام می شد اما امسال خود شرکت ها می توانند بر اساس نیاز خود نسبت به جانمایی اقدام کنند. بنابراین پس از ثبت نام اولیه، شرکت هایی که زودتر ثبت نام را انجام می دهند، حق انتخاب بیشتری برای جانمایی دارند و با پر شدن جاها، انتخاب شرکت هایی که دیرتر ثبت نام می کنند محدود می شود.

وی در خصوص حضور میهمانان خارجی گفت: برنامه ریزی هایی که برای نمایشگاه امروز انجام شده به گونه ای است که حضور هیئت های خارجی در نمایشگاه پر رنگ تر خواهد بود چرا که نماینده شرکت های خارجی نیز در همین راستا است. به طور کلی، بخش بین المللی قوی تر از دوره قبل خواهد بود.

ثاری در پایان گفت: مانند دوره های گذشته سعی می کنیم با تهیه گزارش و اخبار با شرکت هایی که قرار است در نمایشگاه حاضر شوند آشنا شویم تا علاقه مندان به توانمندی های شرکت ها بشناسند.

دیدگاهتان را بنویسید