چند میلیون دوز واکسن کرونا به کشور تزریق شده است؟


به گزارش تجارت نیوز ، بهرام عین اللهی در دیدار اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و جمعی از مسئولان استان کرمان ، اظهار داشت: ما آماده سرمایه گذاری ویژه در حرم مطهر سردار سلیمانی هستیم که یک پایگاه فرهنگی برای دانشجویان سراسر کشور است. “کار می کند.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در خصوص تزریق واکسن کرونا به کشور گفت: واکسیناسیون با کمک نیروهای مردمی تسریع شده و تاکنون 53 میلیون دوز واکسن تزریق شده است.

عین اللهی گفت: استان کرمان این امکان را دارد که واکسیناسیون های گسترده ای انجام دهد و ما به تعداد استان درخواست واکسن می کنیم تا واکسیناسیون جامعه هدف با تلاش و ابتکارات خود تکمیل شود.

وزیر بهداشت گفت: ما باید ماموریت گرایی را دنبال کنیم و آمادگی انجام ماموریت های ویژه در زمینه بهداشت و درمان به استان کرمان را داشته باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: کرمان دوازدهمین استانی است که باید مورد بازدید قرار گیرد ، مدیریت خوبی در استان وجود دارد و آمارها این ادعا را نشان می دهد.

عین اللهی با اشاره به اینکه تا آنجا که امکانات کشور امکان پذیر است و قوانین اجازه می دهد ، مسائلی را که در سفر به استان کرمان به وجود آمد پیگیری می کنیم ، گفت: محرومیت یکی از اولویت های دولت است و من با آن آشنا هستم. با مناطق محروم استان در سفر گروه های جهادی ».

وی گفت: بومی بودن بهترین راه برای تأمین نیروی انسانی و رفع محرومیت است.

منبع: ایسنا

جدیدترین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در Business News بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید